Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Firma Euro-Comfort Sp. z o.o. jest największym zakładem produkcyjnym w grupie kapitałowej EuroComfort
i specjalizuje się w produkcji kołder, materacy, poduszek, mebli tapicerskich oraz wypełnień do poduszek i kołder. Celem strategicznym Euro-Comfort Sp. z o.o. jest zorientowanie wszystkich procesów produkcyjnych na uzyskanie najwyższego poziomu zadowolenia Klienta i zaufania do naszych wyrobów, utrzymanie wysokiej pozycji rynkowej w produkcji wyrobów gotowych, zaspokojenie oczekiwań pracowników, nieustanne optymalizowanie produktów i usług, bezpieczeństwo pracy oraz stosowanie norm środowiskowych w przedsiębiorstwie.
Organizacja zobowiązuje się do:
- ciągłego rozwoju uwzględniającego oczekiwania i interesy naszych Klientów oraz pozostałych stron zainteresowanych,
- spełnienia mających zastosowanie wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością,
- ochrony środowiska, w tym do zapobiegania zanieczyszczeniom; spełnienia zobowiązań dotyczących zgodności; ciągłego doskonalenia systemu zarządzania środowiskowego w celu poprawy środowiskowych efektów działalności,
- zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w celu zapobiegania związanym z pracą urazom i dolegliwościom zdrowotnym; spełniania wymagań prawnych i innych; eliminowania zagrożeń i ograniczania ryzyk dotyczących BHP; ciągłego doskonalenia systemu zarządzania BHP; konsultacji i współudziału przedstawicieli pracowników.
Do zdobycia pełnego zadowolenia Klienta, umocnienia pozycji na rynku oraz zapewnienia rozwoju Spółki wykorzystujemy nowoczesne metody zarządzania, dokładamy wszelkich starań, by produkowane przez nas wyroby były najwyższej jakości, spełniały wymagania i oczekiwania Klienta oraz były dostępne w szerokim asortymencie.
Jesteśmy świadomi, że osiągnięcie tych celów możliwe jest przede wszystkim dzięki:
- wdrożeniu, utrzymaniu i ciągłemu doskonaleniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania,
- spełnieniu obowiązujących wymagań prawnych,
- dążeniu do osiągnięcia jakości ZERO WAD,
- ciągłemu podnoszeniu swojej efektywności i konkurencyjności poprzez nieustanne optymalizowanie swoich produktów i usług,
- zwiększaniu zaangażowania pracowników w działania usprawniające i pracę zespołową,
- systematycznej ocenie dostawców usług i materiałów wpływających na jakość produktu,
- inwestycjom w nowoczesne technologie oraz doskonaleniu procesu produkcji,
- redukcji kosztów braku jakości,
- współpracy z Klientem poprzez ocenę jego potrzeb i analizę opinii o wyrobach,
- nieustannemu doskonaleniu i podnoszeniu kwalifikacji naszych pracowników poprzez szkolenia, komunikację i informacje,
- zapewnieniu akceptowalnego ryzyka harmonijnego i zrównoważonego korzystania ze środowiska naturalnego i zapobieganiu jego zanieczyszczeniu,
- identyfikacji zagrożeń, zapobieganiu wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym,
- systematycznemu uaktualnianiu celów wynikających z niniejszej polityki, ich okresowemu przeglądowi oraz zapewnieniu środków do jej realizacji,
- optymalnemu zarządzaniu energią i dbałości o infrastrukturę energetyczną,
- przestrzeganiu praw człowieka i dziecka, dbaniu o różnorodność wśród pracowników, pracy nad poprawą fizycznego i psychicznego zdrowia pracowników oraz wspieraniu ich rozwoju osobistego,
- podejmowaniu działań wpływających na poprawę kwestii zrównoważonego rozwoju, zwłaszcza w zakresie społecznym i wspieraniu różnych inicjatyw charytatywnych,
- stosowaniu recyklingu wewnętrznego, monitorowaniu wpływu na zanieczyszczenie powietrza i ilości zużywanej wody oraz dbaniu o stosowanie przyjaznych środowisku chemikaliów.
Realizacja strategii unikania błędów i minimalizacja ryzyka są jednocześnie nieodzowną częścią odpowiedzialności, którą ponosi każdy pracownik. Unikanie błędów jest działaniem priorytetowym przed usuwaniem błędów. Każdy, kto współuczestniczy w powstawaniu produktu, jest odpowiedzialny za utrzymanie jego jakości. Wszyscy pracownicy mają prawo i obowiązek zawiadamiać przełożonych o zauważonych usterkach, które w jakikolwiek sposób mogłyby utrudnić lub uniemożliwić pracę bądź wpłynąć na gorszą jakość wyrobu gotowego lub usługi, środowiska oraz bezpieczeństwa.
Strategia
Wizja
Naszą wizją jest osiąganie doskonałości w procesach biznesowych, a poprzez to pragniemy być pierwszym wyborem Klienta w naszym obszarze działania.
Misja
Naszą misją jest dostarczenie Klientowi wyrobu jakiego potrzebuje, spełniającego oczekiwania jakościowe i dostępnego w szerokim asortymencie.
Ambicja
Naszą ambicją jest zostać najlepszym zakładem produkcyjnym poprzez stworzenie światowej klasy organizacji dostarczającej najwyższych wartości naszym Klientom i Pracownikom.
Wartości
W firmie Euro-Comfort uznajemy i realizujemy cztery wartości, które określają naszą wspólną tożsamość:
- Zadowolenie Klienta
- Dotrzymywanie zobowiązań
- Rozwój pracowników
- Poleganie na sobie nawzajem.